niedziela, 13 lipca 2014

Kwieciste torby a flamastry do tkanin

Dziś pokażę dalszy ciąg prób z  flamastrami do tkanin.  Torba na zakupy z ptaszkiem i kwiatami ludowymi została ozdobiona przy pomocy flamastrów. Sprawowały się całkiem dobrze, żałuję  tylko, że te które zakupiłam mają trochę zbyt szerokie końcówki, by rysować bardziej precyzyjne rzeczy.

Używałam je zarówno na tkaninie, jak i na papierze, który później malowałam farbami akrylowymi - pisak się nie rozmazywał podczas malowania farbami. Po malowaniu na tkaninie, wystarczy przeprasować tkaninę na lewej tronie, by uzyskały trwałość.

Zastanawiam się jeszcze nad połączeniem pisaków i farb do tkanin w jednym projekcie. Może wyjść z tego ciekawa praca.





A tu jeszcze aplikacje w trochę innym stylu niż te, które szyłam do tej pory. Motywu kwiatowego ciąg dalszy:)


Teraz pozostaje mi tylko wybrać się na zakupy:)

7 komentarzy:

  1. Super, eksperymenty udane, zawsze to coś nowego i na pewno daje ci dużą radość. Torebki bardzo udane, ekologiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Jak pewnie większość z nas mam dość wszechobecnych reklamówek:)

      Usuń
  2. Ciekawie i bardzo, bardzo ładnie prezentują się Twoje aplikacje :) Malowanie na tkaninie też super, ja bym spróbowała do tych toreb dodać jeszcze dla eksperymentu haftowanie/pikowanie ręczne - w końcu to też taki styl folk. Myślałaś o tym może? :)))
    O malowanej dziewczynie nie wspomnę - zatkało mnie - tak pozytywnie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za cenne uwagi:) Haftowanie - jak najbardziej - nawet były w planie, ponieważ ludowe wzory najlepiej w hafcie wypadają, ale urlopu miałam tylko trzy dni więc ten projekt muszę odstawić na dłuższy urlop:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne torby, takie radosne .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe prace i pisaki widać ,że sprawują się świetnie , bez względu na szersza końcówkę:-).Super starannie malowane kwiaty.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)