środa, 4 stycznia 2012

Wspomnenie lata

Tęsknię już za latem:) Wprawdzie ta zima nie dała się jeszcze we znaki, ale brak mi słońca, długich spacerów, jazdy na rowerze i tego wszystkiego co wiąże się z tą porą roku.
Dziwna jest ta zima - w zeszłym tygodniu zobaczyłam coś niesamowitego - pazia królowej! Przysiadł sobie na ziemi w środku miasta i nic go nie obchodził fakt, że wszak jest połowa zimy. W chwilę później przyszło następne zaskoczenie - zobaczyłam, że wierzby płaczące rozwinęły listki. I zatęskniłam za latem, dlatego dziś takie trochę bardziej letnie klimaty pokażę, plus dawno już ozdobioną skrzynkę na kółkach, na zabawki synka.



Poduszka w stylu marynistycznym, ze statkiem dla synka.


I również dla malucha uszyłam kilka par ciepłych spodni. Szybkość z jaką przeciera spodnie na kolanach jest błyskawiczna, stąd pomysł na zapobiegawcze łaty na kolanach.



8 komentarzy:

  1. Super pomysł z tą skrzyneczką, ślicznie wykonana, podsumowanie może ilościowo nie powala ale za to jakościowo jak najbardziej, zwłaszcza podziwiam za przepiękne patchworki. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynka rewelacyjny pomysł na ogarnięcie wszystkich małych zabawek :)
    A podusia słodka...aż się zatęskniło za latem i morzem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna skrzynia, a łatki na spodniach są elementem super dekoracyjnym. Tęsknię za Twoim decu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    bardzo podoba mi się skrzynka na zabawki Twojego dziecka, piękna!
    I zazdroszczę umiejętności szycia ubrań, mój synek drze spodnie na kolanach średnio raz na miesiąc,
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego jeszcze u Ciebie nie byłam?dobre pytanie! juz jestem i zostaję, bardzo mi się podoba, skrzynka na zabawki świetna, spodnie z łatkami -rewelacyjny pomysł, a poducha w moim ulubionym klimacie jak dla synusiowego pokoiku.
    zapraszam równiez w moje progi
    http://myhandmade-mojemlynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super skrzynka ! ja tez uwielbiam naszą-pyk myk i posprzątane

    OdpowiedzUsuń
  7. KApitalny pomysł z tą skrzynką:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)