czwartek, 3 maja 2012

Broszki, broszki... z tkaniny i spodnie dla chłopca


Witam po dłuższej przerwie:) Miałam ostatnio sporo pracy i większość projektów, które powstały dawno temu musiało poczekać na wolny czas. Za oknem dziś wiosenna burza szaleje, co jednak nie przeszkadza mojemu maluchowi mocno spać. A ponieważ związku z tym z wycieczki rowerowej, którą sobie zaplanowaliśmy nici, mam wreszcie wolną chwilkę, by pokazać te kilka drobiazgów zrobionych w międzyczasie.

 Ostatnio moje szycie jest tak rozparcelowane - w jednym tygodniu wykrajanie, w drugim szycie, w trzecim wykańczanie... cierpię na niedoczas... O, właśnie Domik się obudził śmiejąc się przez sen:) burza się kończy więc może się jednak uda wyskoczyć na chwilę.

Pokażę więc tylko co ostatnio uszyłam - broszkę, spinkę do włosów i spodenki dla małego - z tego samego wykroju, tylko inne kieszenie naszłam.


 

Już wiosna, czy to może lato?


3 komentarze:

  1. bardzo ładne broszki :) a spodnie - wyszły takie świetne rolniczki :):)
    zapaszam do siebie na moją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Nie omieszkam zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczne broszki, z burzą mi się kojarzą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)