piątek, 10 maja 2013

Mój kącik do szycia

Powstawał długo i w bólach, ale najważniejsze, że wreszcie jest, niemal dokładnie taki jaki chciałam - w bieli i błękicie.  Kilka dni majowego weekendu poświęciliśmy na malowanie - nie sądziłam, że błękit ścian wyjdzie mi taki jaki chciałam - sama mieszałam farby z pigmentem i trochę obawiałam się efektu.

Dodatki przygotowywałam od dłuższego czasu, biurko jest dość duże, by zmieścić matę i maszynę, tylko na komputer już nie starcza miejsca jak rozłożę się z szyciowym kramem. Półkę sama zaprojektowałam, a mąż pomógł mi ją skręcić. Wielka wygoda, tyle powiem tym z Was, w których głowach rodzi się taki pomysł. Najwyższy czas znaleźć sobie kawałek swojej przestrzeni w domku:) Koniec ze zwijaniem wszystkiego, kiedy trzeba podać obiad na stół, wszytko jest pod ręką, skrzętnie poupychane w puszki, pudełka i szuflady:) Polecam!




26 komentarzy:

  1. Super! :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. przytulny i jaki porządek, ja nigdy nie moge zrobić takiego zdjęcia bo mam ciagle rozgardiasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko chwilowa cisza przed burzą:)

      Usuń
  3. Fiu, fiu... jaki porządeczek! Takiego biurka szukam dla mej latorośli. Tylko sosnowego... Wydaje się bardzo pojemny i bałaganu nie widać.
    Fajnie wyszedł ten kącik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że uda się znaleźć podobne, takie szuflady są rzeczywiście bardzo pojemne:)

      Usuń
  4. Super kącik do szycia,ale gdzie szmatki,nici itp. wszystko schowane masz,czy tak tylko do zdjęcia porządeczek,czy tak zawsze???,bo u mnie to się tak nie da,niestety!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że od zdjęcia minęło kilka godzin a ja już zdążyłam nabałaganić:) Nici mam w puszkach na półce, szmatki mi się tu nie zmieszczą - poupychane są w szafach obok, a reszta przyborów w szufladach:)

      Usuń
  5. Bosko :) koniecznie wykorzystaj jeszcze ścianę, moze jeszcze jakaś półeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobry pomysł. Właśnie o tym myślałam - półeczka albo szyna na nożyczki i inne przydasie? Hm...

      Usuń
    2. Można taka szyna magnesowa? W ikei coś takiego na noże widziałam, ale koniecznie wykorzystaj ścianę, żebyś miała wszystko pod ręką i nie musiała w pojemnikach szukać :) A co to za krzesełko cudne?

      Usuń
    3. Spojrzałam na stronę Ikea i rzeczywiście, ta byłaby dobra:)
      Krzesło to obrotowa casala.

      Usuń
    4. może jeszcze jedną półeczkę mąż skręci? troszkę wyżej :) a obok jakiś mini regalik :)
      Cudnie pewnie mieć swój kącik w domu. Wysyłam na maila propozycję wymianki :)

      Usuń
  6. Bardzo miły masz kącik, pewnie przyjemniej się w takim pracuje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki spojrzeniu na Twój kącik polubiłam kolor swojego kąciak , bo jakoś do tej pory mało byłam do niego przekonana.Śliczny i sama wiem ile RADOŚCI POTRAFI DOSTARCZYĆ:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko wymyśliłaś :) Kącik wygląda tak, że nic tylko chce się szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kącik, a co najważniejsze to to,ze własny :)
    pewnie powstanie w nim wiele cudownych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie kupiłaś okucia do szuflad? boskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro, ale niestety już nie pamiętam u kogo:(

      Usuń
    2. Szkoda, szukam dalej :)

      Usuń
  11. Tylko pozazdrościć, moja maszyna to chyba już przyrosła do stołu kuchennego;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa z Ciebie dziewczyna.Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm... rozmarzyłam się :) piękny kącik do pracy! Tez mi się taki marzy... na razie u mnie panują iście spartańskie warunki i oczywiście bałagan ;-)
    Przypadkiem wpadałam na bloga, atmosfera mi pasuje! Zostaje na dużej :D

    Ps. Nieśmiało zapraszam do siebie :)
    http://agatownik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozazdrościć kacika-jest przytulnie i cudnie-sama stawiam i odstawiam maszyne na stole w kuchni-fajnie byłoby mieć taki swój kacik zapraszam do mnie i pozdrawiam klubtilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach jak ja zazdroszczę Wam wszystkim, posiadaczkom atelier, pokoików, czy właśnie posiadaczkom takich kącików jak Twój. Pomarzyc o miejscu gdzie można tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. marzenie! piękny kącik sobie stworzyłaś:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)