sobota, 13 kwietnia 2013

Spodnie dla chłopca

Czy wy także macie problem z poprzecieranymi kolanami w spodniach dziecka? Czasem mam wrażenie, że wystarczy jeden dzień by spodnie mojego dziecka nadawały się do kosza:).
Tak więc, jako że mam wielką nadzieję, iż wiosna wreszcie do nas zawita, stwierdziłam, że czas na uszycie nowej wiosennej partii spodni dla synka. Na razie uszyłam 3 pary, planuję jeszcze trzy, a na tym się jeszcze racze nie skończy:).

Podczas poszukiwania wykroju na spodnie trafiłam na tej stronie na tutorial i wykrój na spodnie dla dziecka. Wykrój jest świetny - spodenki są wyższe z tyłu, a niższe, pod brzuszek z przodu, więc nic nie uciska. Wykrój jest na 2-3 latka - ale na czterolatka wystarczy dodać kilka cm u góry i dopasować długość nogawek i też będą dobre. Swoje zmodyfikowała trochę - wstawiłam gumkę z dziurkami na guziki w pasie, dodałam kieszenie i wzmocnienia na kolana - ciekawa jestem, czy przetrwają szorowanie po podłodze... zobaczymy.



6 komentarzy:

  1. Widzę, że model przeszczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, te sztruksowe mu się najbardziej podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się ciesze, że trafiłam na Twój blog. Pięknie władasz igłą i maszyna. Cudne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  4. znamy, znamy :) ale na szczęście umiemy szyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sytuacji to bardzo przydatna umiejętność:)

      Usuń
  5. świetne spodnie, chętnie skorzystam z wykroju, mam taką samą sytuację, kombinuję tylko z łatami przeróżnymi + jakieś kolorowe przeszycia i spodnie jak nowe!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)