piątek, 14 lutego 2014

Nowy komplet patchworkowych poduszek na Walentyki

Nowa kanapa długo czekała na nowe poduchy, a ponieważ zbliżały się Walentynki postanowiłam wykorzystać materiał z serduszkami, który już kilka lat czekał na szycie. Każda poducha jest inna, podobne są tylko kolory i tkaniny:) Dawno mi się tak dobrze nie szyło.

Siedzimy obecnie w domku i leczymy małego z przeziębienia - na początku choroby myślałam, że będzie gorzej - oczyma wyobraźni widziałam już powtórkę z zeszłego sezonu jesienno-zimowego. Na szczęście leki i pobyt w domu chyba zadziałały i mam nadzieję nie będzie tak źle. Dziś więc żadnego wyjścia nie będzie - co najwyżej ciepła herbatka, słodkości trochę i dobry film:)

Miłego wieczoru życzę:)


 
Zastanawiałam się kiedyś jak uszyć taką okrągłą poduchę.  Znalazłam bardzo przejrzysty tutorial na nią, nie pozostawało nic innego jak ją uszyć:) Swoją poduchę trochę zmodyfikowałam przez dodanie paska bocznego.


15 komentarzy:

  1. Cudowny ten komplet walentynkowych poduszek, delikatne kolory dałaś, a ta okrągła to prawdziwa rewelacja.Piękne wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kazda z osobna i wszystkie razem

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie kolorów. Bardzo ładne wszystkie, a okrągła... no boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne poduchy, marzy mi się tkaa okragła poducha;Tytlko nie wiem od czego mialabym zacżąć gdybym chciala ja uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszycie jej nie jest takie trudne:) Znalazłam do niej taki tutorial:
      http://www.sew4home.com/projects/pillows-cushions/butterscotch-rose-pretty-piped-pillow-1-round-n-round

      - całkiem jasno jest opisane jak to zrobić:)

      Usuń
  5. Twoje poduszki wyglądają bardzo efektownie i pięknie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ja moge je zabrać do domu?? :D CUDOWNE SĄ!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to się stało, że opuściłam TAKIEGO posta?? Już nadrabiam zaległości!!
    Poduchy są piękne, wesołe i spójne! I aż 4!!! Sama bym się do takich przytuliła :)))) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. They are all beautiful! The round one is really sweet!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Ten Twój blog.Chyba będę to częściej zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie takie poduszki wyglądają całkiem fajnie i jestem zdania, że mogą ładnie się prezentować w niektórych stylizacjach. Jeśli wdrażamy u siebie styl boho http://beauty-women.pl/styl-boho-we-wnetrzach-nim-przesadzic/ to z pewnością musimy to zrobić rozważnie, gdyż łatwo jest utracić granicę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele osób zastanawia się, czy warto korzystać z usług tapicerskich. Odpowiedź jest prosta - tak, jeżeli chcesz, aby Twoje meble były nie tylko funkcjonalne, ale także estetyczne. Profesjonalne usługi tapicerskie, takie jak te oferowane przez https://tapicer.warszawa.pl/, mogą przekształcić każdy mebel w prawdziwe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)