wtorek, 19 lipca 2011

Roleta rzymska



Lato w pełni, mijają dni urlopu, raz leniwie raz bardziej intensywnie. Złapałam się na tym, że nie umiem już odpoczywać nic nie robiąc. Ręce mnie świerzbią. Dopiero jak już naprawdę padam z nóg czuję się spełniona. A pomysłów mnóstwo, tylko większość z nich jest pracochłonna. Jeśli nie wybywamy z domu nad wodę, plac zabaw czy do przyjaciół, to maluję szafki w kuchni, kończę patchwork i kilka innych rzeczy:)
Od dawna chciałam uszyć też roletę rzymską, ale bez konkretnych wytycznych wydawało mi się to zbyt trudne. Myślałam, że zrobienie konstrukcji nie może być skomplikowane, lecz musiałam wizualnie zobaczyć jak to się robi, by w końcu spróbować. Internet jest tu nieoceniony - znalazłam stronkę  i film w którym dokładnie jest wytłumaczone co i jak:)

PS Dzięki większemu zaciemnieniu moje kochane dziecko w końcu zasypia trochę wcześniej, uf...






17 komentarzy:

  1. świetne wykonanie, dla mnie to niestety nadal czarna magia :) a rolety by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jesteś, roleta wyszła super! Ja się za 100 lat nawet za to nie porwę ;)
    Ale tak samo jak Ty, już nie umiem wypoczywać leniuchując ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rolety ,podziwiam Twoją pracę !!! A filmik instruktażowy pierwsza klasa . Swego czasu sama dochodziłam do tego jak stworzyć takie rolety . Zadziwiające ,że zrobiłam to w ten sam sposób???.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ita podziwiam, że sama do tego doszłaś. Ja się bałam do nich zabierać, dopóki nie miałam wszystko wyłożone jak kawa na ławie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rolety. oj przyda mi się ten instruktarz bo okna u mnie straszą pustką :)
    a nic tak nie cieszy jak rolety własnej roboty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna!
    Fajnie, że zamieściłaś link do instruktażu.
    Czy ten materiał to z Ikea?
    Bardzo lubię pasy, a ten materiał wygląda na mocny i mało przepuszczający światło.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki:)
    Materiał to recykling - ponowne wykorzystanie zasłony, nie wiem czy był z Ikea. Dodatkowo jeszcze zrobiłam podszewkę by był jeszcze mniej przepuszczający:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak,ja też podziwiam,super wyszło,a co do wypoczynku,to jak nic nie robię przez chwilę,to mam jakby.....wyrzuty sumienia,czy coś.... człowiek jest dziwny,ja już nawet kawy spokojnie na siedząco nie umiem wypić:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Roleta jest przepiękna. marzy mi się taka, zle to jeszcze nie ten poziom :) Może kiedyś się odważę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda mega profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetnie zrobione !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna roleta! Marzy mi się taka ... chyba już od roku ....
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna roleta,mnie się marzy do kuchni,więc wertuję jako to zrobić :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję też skorzystałem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)